The Road to Tokyo - nog 46 dagen

De nieuwjaarsfeesten en recepties geraken stilaan achter de rug.  En maar goed ook.  Want 46 dagen is niet zo heel lang meer. Net nog tijd genoeg voor een 25-er (in Brasschaat, de voorzittersloop) en drie 30-ers.  Net nog tijd genoeg om vijf (of zes?) overtollige kilo's kwijt te geraken.  Omdat dat laatste minder evident is dan drie dertigers lopen, op 2 januari samen met Mieke afspraak gemaakt met een diëtiste.  Een topvrouw, die Jessica ! Ik mag gewoon alles blijven eten en drinken van haar; ik moet alleen van alles wat ik eet en drink een foto nemen en whatsappen naar Jessica. En geloof me of niet. Op twaalf dagen ben ik al 2,5 kg kwijt geraakt … door foto's van eten en drinken te nemen.  Het leven kan toch makkelijk zijn 😊. Het ideale dieet. Nog drie kilo's te gaan …

De trainingen zelf lopen vlot.  Negen dagen in de prachtige Ardennen nu (dit is dag vijf). Enkel heuveltrainingen dus.  Het kan de conditie alleen maar ten goede komen.  8 km door regen en wind vandaag. Gisteren 16.  En donderdag of vrijdag 20 km.  Ik zie het helemaal zitten. The Road to Tokyo … wat een zalig vooruitzicht.

 

Reacties

Een reactie posten